Minulý týden byla napříč evropskými zeměmi jednotně spuštěna kampaň Book Direct – Rezervujte přímo. AHR ČR se k aktivitám marketingové podpory přímých rezervací připojila. Hoteliéři a restauratéři v Německu, Polsku, Švédsku, Turecku, Lotyšsku, Litvě, Norsku, Francii, Itálii, Španělsku, Finsku, Dánsku, Nizozemí, Estonsku, Maďarsku a České republice jednotně začali prezentovat stejné vizuály na podporu povědomí o možnosti  přímých rezervací.  Kampaň je doprovázena logem, které bylo přeloženo do všech  jazyků zemí, které se připojily.

Za kampaní nestojí žádná rezervační platforma a kampaň ani nepředpokládá žádné závazné sliby. Koncept této iniciativy spočívá v poukázání na možnost „Rezervovat přímo“ a v následném probuzení zvědavosti zákazníků.

Cílem kampaně je rovněž zlepšit informovanost hoteliérů a přivést je k hlubšímu zamyšlení nad tím, co pro ně „Přímé rezervace“ znamenají, jaký přínos z nich mohou mít oni sami i jejich hosté. Jedná se o dobrovolný nástroj určený hoteliérům, kteří mohou ve svých provozech využívat různé propagační materiály podporující tuto myšlenku. Nebudou navrhovány žádné pokyny ohledně toho, jak se má tento marketingový nástroj nejlépe využít, je tedy na Vás zda se připojíte. Hlavní myšlenkou je upozornit podnikatele i hosty na případné přínosy, které jim kampaň „Book direct“ může přinášet. Kampaň by mohla hoteliérům pomoci znovu získat větší kontrolu nad rezervacemi, aniž by byla zpochybněna úloha, kterou sehrávají OTAs při oslovování potenciálních hostů.

Loga kampaně na web, k e podpisu a k elektronické či tištěné prezentaci posíláme v příloze, lze stáhnout v zaheslované části www.ahrcr.cz, ve všech jazykových mutacích  jsou k dispozici na  http://www.book-direct-shop.eu/free-download/. V případě, že byste chtěli i jiné marketingové materiály pak lze dokoupit na https://www.book-direct-shop.eu/

Redakce Gastro&Hotel