Společnost Nestlé Nespresso SA, světový průkopník a špička na trhu s porcovanou kávou nejvyšší kvality, oznamuje nástup Juraje Juhásze do pozice Country Managera. Juraj Juhász posiluje tým společnosti Nespresso od 1. července 2012, do kterého přechází z pozice marketingového manažera značky NESCAFÉ Dolce Gusto. Tu s úspěchem uvedl na trh v roce 2007 a pod jeho vedením se český a slovenský trh stal jeden z nejúspěšnějších trhů v;Evropě. V samotné společnosti Nestlé působí již 18 let.

„Jsem velice rád, že mám možnost pokračovat v úspěšném budování značky Nespresso v České republice, která již i na našem trhu patří k;synonymu kvalitní kávy a zážitku s;kávou. Stále narůstající členská základna Clubu Nespresso dokazuje správný směr a vizi. Za své osobní cíle si kladu posílit pozici značky Nespresso ;na českém trhu a to jak v;komerčním segmentu „Business to Business“ (gurmánské restaurace, hotely, kavárny a kanceláře), doprovázenou rostoucím zájmem o kvalitní kávu, stejně jako využít příležitostí a upevnit pozici u dalších prodejních partnerů napříč trhem. Přeji si, aby se Nespresso stalo znamením dokonalé kávy a dokonalého servisu,“ říká Juraj Juhász.

Pan Juhász se ve své nové pozici bude soustředit na úspěšný růst značky Nespresso a budování silného zázemí, z něhož budou benefitovat všichni zákazníci i partneři společnosti Nespresso. „Mou vizí je, aby se spokojený zákazník společnosti Nespresso stal nejsilnějším marketingovým nástrojem, a tím i pevnou zárukou pro budování pozice značky v;budoucnosti,“dodává Juraj Juhász ke svým plánům do budoucna.;

Redakce Gastro&Hotel