Pro oživení a vylepšení oblíbených balíčků z Vídně do Prahy přes Český Krumlov představilo zahraniční zastoupení Japonsko ve spolupráci s generálním ředitelem Jan Hotels Eytanem Goldmanem 4. dubna více než 40 partnerům z řad japonského travel trade osm oblíbených jihočeských destinací.

Vedle tradičních destinací Českého Krumlova, u kterého byla vyzvednuta především připravenost města na japonské turisty a bohatý kulturní život, a vedle oblíbených Holašovic, se hosté dozvěděli více o destinacích jako Zvíkov, Hluboká nad Vltavou a Červená Lhota. Jedná se o ideální krátké zastávky po cestě z Krumlova do Prahy a každá z nich ukazuje jinou architekturu tohoto kraje. Seznámili se také s krásami Šumavy, jež naplňuje touhu japonských turistů strávit chvíli v zeleni chráněné oblasti. Poslední prezentované destinace byla Třeboň s její tradicí rybářství a České Budějovice jako pivní velmoc připravená díky své infrastruktuře přijmout japonské turisty podobně jako Český Krumlov.

Po destinační prezentaci navazovala krátká prezentace hlavního partnera večera Jan Hotels a jejich na japonském trhu oblíbených hotelů. Po prezentaci byli pak hosté pozváni na networkingovou večeři. Kromě nových destinací bylo během večera hojně diskutováno bezpečí v České republice, jež je v tuto chvíli hlavní překážka pro incoming z Japonska. Bylo zdůrazněno, že ČR je dle Global Peace Index desátá nejbezpečnější země na světě, tedy pouze dvě místa za Japonskem. Tato informace bude také jednou z hlavních zpráv komunikovaných v příštích měsících.

„Spojení destinační prezentace a prezentace partnera je dle mého názoru ideálním prostředkem, jak zefektivnit práci a propojit japonské partnery s těmi českými, což chápu jako jeden z hlavních úkolů naší pobočky. V příštích 10 měsících máme naplánovaných několik takovýchto prezentací, budeme tedy rádi, když se české společnosti zapojí a přijedou se se svými partnery setkat osobně a CzechTourism bude moci pomoci,“ vyjádřila se Martina Cílková, která je pověřena řízením pobočky od 1. dubna 2016.

Celá akce se konala pod záštitou Zastupitelského úřadu v Tokiu na půdě úřadu, což dodalo akci váhu a význam.

Česko je v regionu střední a východní Evropy dlouhodobě vnímáno jako jedna z předních cílových destinací pro japonské turisty. Jedním z plánů v tomto roce je také posílit komunikaci regionu střední Evropy a visegrádských zemí jako v tuto chvíli nejbezpečnější části Evropy, kam je možno doletět přímo díky nově otevřené lince do Varšavy se společností LOT a pak celý region procestovat.

Zdroj a foto: CzechTourism

Redakce Gastro&Hotel