Prestižní evropský lídr pro analýzu sociálních sítí společnost SOCIALBAKERS vyhodnotila portál KUDY Z NUDY jako osmou nejpopulárnější mediální značku z hlediska vlivu na komunikaci v sociální síti Facebook.

Díky novým statistikám, které Facebook poskytl o fanoušcích stránek, je poprvé možné do žebříčků nejpopulárnějších značek v jednotlivých zemích zařadit i publikum, které mají v různých státech globální značky. Výsledky na českém trhu to zásadně změnilo. Podle prosincového reportu Socialbakers pro Českou republiku se do první desítky nově dostaly hned čtyři celosvětové značky.

Fanouškovská stránka portálu KUDYZNUDY.CZ získala v prestižním žebříčku hned dvě prvenství – v sekci média se umístila na 8. pozici jako jediný portál s tématem cestování a zároveň je jediným takto úspěšným serverem provozovaným státní správou – pod hlavičkou agentury CzechTourism. „Těší nás, že zájem o portál potažmo komunikaci na sociálních sítích potvrdil správnost naší cesty, přestože jsme na tyto aktivity vynaložili pravděpodobně zlomek prostředků ve srovnání s dalšími oceněnými“, říká generální ředitel CzechTourismu, Rostislav Vondruška.
Prosincová analýza pracovala s více jak 3,8 miliony uživatelů českého Facebooku. V TOP 10 médií se společně s kudyznudy.cz objevila např. Evropa 2, Prima Cool, TV Óčko, MTV anebo Sport /iDNES.cz.

Česká společnost Socialbakers – úspěšná po celém světě – sestavuje žebříčky úspěšnosti a vlivu firem na uživatele sociálních sítí. Z hlediska oblíbenosti uživatelů se hodnotí dvě hlavní sekce – značky a média. Socialbakers mají pobočky v Praze a Plzni, kde je zároveň alokována většina vývoje, a také v Londýně, Mnichově, Paříži, San Francisku. Nově otevírají zastoupení v Sao Paulu, Mexico City, Dubaji a Istanbulu. Firma zaměstnává přes 160 lidí a má přes tisíc zákazníků. Mezi nimi třeba McDonalds, Nestlé, Vodafone či LVMH.