Soutěž chce ověřit fungování teorie šesti stupňů odloučení.

Celosvětová síť hotelů Mercure skupiny Accor se rozhodla ověřit fungování slavné teorie šesti stupňů odloučení, která tvrdí, že mezi námi a jakýmkoliv člověkem na planetě stojí jen šest lidí. Tuto teorii si bude moci na vlastní kůži vyzkoušet vítěz castingu, který proběhne na sociální síti Facebook od 20. ledna do 10. února 2015. Hlavní cenou soutěže „Teorie šesti přátel“ je cesta kolem světa s pobytem v hotelech sítě Mercure.

Unikátní příběh… Cílem castingu je vybrat kandidáta odkudkoliv z celého světa a vzít ho na setkání s domorodcem z kmene Bundjalung v Austrálii a tím dokázat, že vítěz soutěže a domorodec jsou jen 6 stupňů odloučení od sebe! Navzájem se neznají, ale přes řetězec kamarádů a přátel kamarádů se spojí. Celosvětový casting… Proces k účasti na tomto zcela novém experimentu je velmi jednoduchý. Od 20. ledna 2015 mohou všichni uživatelé internetu umístit na Facebookové stránky hotelu Mercure maximálně minutové video, ve kterém se představí, uvedou své záliby a vysvětlí, proč se domnívají, že právě oni jsou vhodnými adepty.

Odkaz, kam vkládat videa: www.facebook.com/MercureHotels.fr Jakmile budou videa umístěna na facebookové stránky hotelu Mercure, bude vybráno 50 kandidátů s největším počtem likeů do dalšího kola, kde následně vítěze vybere šestičlenná porota, ve které usedne například filmový režisér Jean-François Julian, či šéfredaktorka titulu INfluencia Isabelle Musnik. Casting bude probíhat od 20. ledna do 10. února 2015 a výsledky budou oznámeny ve dnech 17. února až 24. února 2015. Takže je čas pro odvážné nápady a zalarmování přátel, aby se pustili do hlasování!

Zde si můžete prohlédnout video o akci: https://www.youtube.com/watch?v=V-0rO8VTiSg Cesta kolem světa jako výhra… Hlavní cenou soutěže je cesta kolem světa s pobytem v hotelech sítě Mercure, spoustu zajímavých setkání, objevů, dobrodružství a nových zážitků. Vítěz stráví na cestě 7 týdnů od začátku března. „Teorie šesti přátel“ bude zahrnovat 6 setkání, 6 výletů a 6 hotelů Mercure po celém světě. Na každé zastávce přivítá vítěze personál hotelu Mercure a poradí mu, kde najde dalšího přítele. Tento přítel pak bude doprovázet kandidáta, zasvětí ho do místní kultury, zvyklostí a nasměruje ho zase o krok blíže k domorodci. Toto dobrodružství bude kreativní, přátelské a plné zábavy. Během celé cesty bude vítězný kandidát doprovázen filmovým týmem vedeným režisérem Jean-François Julianem. Úkolem týmu bude zachytit tento experiment a sledovat celou trasu. Také zbylých 49 kandidátů z užšího výběru si přijde na své – i oni budou moci vyhrát pobyt v hotelech Mercure, tablet Samsung nebo ceny „Teorie šesti přátel.“

Redakce Gastro&Hotel