reklama

Ghost Kitchen – restaurace bez hostů

autor: | Úno 24, 2021 | Gastro & Drinks | 0 komentářů

Ve světe jsou na vzestupu, jsou považovány za zachránce gastronomie a konečně dostávají
pozornost, kterou si zaslouží. RATIONAL uvádí sérii webinářů na téma Ghost Kitchen. Online
webinář s názvem Vše o Ghost Kitchen začíná 24.2.2021 prvním tématem „Nalezněte ideální
řešení“. RATIONAL jako poskytovatel řešení kuchyňských technologií a Progressive Content,
marketingová agentura pro B2B komunikaci, spojují síly a představují tento webinář. Tyto dvě
celosvětově známá jména nalákala mnoho prvotřídních řečníků a přednášejících, kteří jsou
připraveni diskutovat nad možnostmi a riziky konceptu ghost Ghost kitchemKitchen, o ideálním
kuchyňském řešení a konceptech stravování. Další webináře budou následovat v pravidelných
intervalech až do konce roku 2021. Webinář je zdarma a bude probíhat v anglickém jazyce. Na
stránkách společnosti RATIONAL naleznete veškeré informace k webináři a samozřejmě se
můžete také registrovat: rational-online.com/ghost-kitchen-talk.
A co je to vlastně koncept Ghost Kitchen? Představte si aktuální situaci. Méně hostů, tvrdé
regulace, opakované uzavírání provozů. Zkrátka restaurace čelí mnoha výzvám. I před pandemií
jsme mohli sledovat zvyšující se trend rozvozů jídla domů a přípravy jídla s sebou. Krok za krokem
vzniká koncept Ghost Kitchen, jednoduše kuchyně funguje bez jídelního prostoru. Můžeme je také
nazývat stínovými kuchyněmi nebo dokonce sdílenými kuchyněmi. Taková sdílená kuchyně se
může věnovat přípravě jídel hned pro několik různých restaurací, jídelen nebo rychlých
občerstvení. Vše směřuje k těmto klíčovým výsledkům: spokojenost zákazníka, pohodlnost,
rychlost, nižší náklady a efektivita.
Čísla mluví za vše. Dle dat, které společnost RATIONAL shromažďuje, se předpokládá, že v roce
2022 bude 50% obratu klasických restaurací generováno z „krabičkového prodeje“, z objednávek
jídel určených pro odvoz s sebou a často i vyrobených ve sdílených Ghost Kitchens. Současná
mladá generace změnila své stravovací návyky a určuje trendy. Mladí přichází domů po dlouhém
dni pozdě a hladoví, nebo si chtějí dát pozdní večeři. Upouští se od tradičních zajetých hodin pro
stravování a oběd či večeře se nemusí nutně vychutnávat přímo v restauraci. Pokud se provoz
restaurace adaptuje na tento nový způsob chodu, dokáže profitovat i bez fyzicky přítomných hostů. Podniky nemůžou zastavit nebo změnit globální vývoj, měly by samy využívat tohoto vývoje k
vlastnímu prospěchu a RATIONAL je tu, aby jim to umožnil. Pojďme se společně vzdělat a
posunout gastronomii ještě dále.