Značka Krušovice přichází na trh s limitovanou fanouškovskou edici plechovek Krušovice 10, Krušovice 12 a Krušovice Hořké Nealko, kterou tak chce podpořit důležité sportovní události letošního roku. Za vývojem designu stojí agentura Flo a packaging připravila agentura Lavo Productions.
Letošní rok je totiž na důležité sportovní události mimořádně bohatý. „Chceme tyto sportovní svátky oslavit limitovanou edicí fanouškovských plechovek Krušovice s originálním designem, které budou fandit s vámi. Věříme, že nebudou chybět v ledničce žádného sportovního fanouška, protože Kdo nefandí není Čech,“ uvedl brand manažer značky Krušovice Pavel Vácha.
Jedná se o jednoduchý moderní design, kterému dominují barvy české národní vlajky – červená, modrá a bílá, doplněné barvou absolutních vítězů – zlatou. Nechybí známý fanouškovský pokřik v upravené verzi ztvárněný rovněž v národních barvách: Kdo nefandí není Čech – Hop Hop Hop!
Limitovaná edice se bude týkat Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF v Praze a Ostravě od 10. do 25. května. Následovat bude fotbalové EURO v Německu od 14. června do 14. července. Vyvrcholením sportovního roku budou pak Letní olympijské hry v Paříži, konané od 26. července do 11. srpna.
Novinkou této limitované edice je, že každá z plechovek má QR kód, po jehož naskenování si fanoušek skrze YouTube kanál může přehrát jeden z několika fandících popěvků, viz zde: Krušovice CZ – YouTube
Limitovaná edice fandících plechovek Krušovice bude dostupná na trhu od května do konce srpna tohoto roku.