Letecká společnost Emirates spustila dva vlastní kanály o jídle a víně, nazvané The Food Channel a The Wine Channel a dává tak možnost nejen svým cestujícím nahlédnout do zákulisí přípravy palubních menu.

Kanál o pokrmech, zvaný The Food Channel, ukazuje precizní proces navrhování a přípravy jídel, na nichž si cestující mohou pochutnat právě na palubách letecké společnosti Emirates. Ta každý rok naservíruje na 110 milionů jídel, přičemž pokrmům podávaným ve všech třech třídách věnuje stejnou pečlivost a pozornost. Momentálně jsou k dispozici dvě epizody, na další díly se diváci mohou těšit v příštím roce.

Každá epizoda také odhaluje, jak Emirates díky dlouhodobým partnerstvím s mnoha globálními i lokálními partnery vybírá ty nejlepší suroviny. První dvě epizody přenesou diváky do italského regionu Umbria, odkud Emirates odebírá olivový olej z olivových hájů Monte Vibiano, a na Srí Lanku, aby diváci věděli, jak náročným procesem se vybírá čaj Dilmah, který se na palubách letecké společnosti podává. Další epizody představí několik receptů, které byly předlohou pro přípravu vybraných pokrmů inspirovaných regionálními kuchyněmi. Jednotlivé recepty si můžete prohlédnout zde.

„V Emirates klademe velký důraz na přípravu a vzhled pokrmů, stejně tak jako na výběr a párování vín. Díky novým kanálům mohou diváci pochopit, jaké jsou naše filosofie a cateringové strategie výběru jídel a nápojů a jak spolupracujeme s našimi partnery. Díky našim tutoriálům se mohou diváci inspirovat,“ řekl Joost Heymeijer, Emirates Senior Vice President, Catering.

Kanál o vínech, The Wine Channel, uvádí dokument o strategii nákupu vín, která jsou podávána na palubách Emirates. Letecká společnost intenzivně investuje do vlastního vinného sklepa, i proto během posledních deseti let zavedla svůj vlastní vinařský program. Každý den se na palubách Emirates podává přes 80 druhů vín, šampaňských a portského.  Momentálně existuje 10 dílů a další tutoriály o víně budou přidány.

Tyto nové kanály jsou součástí investice namířené do neustálého zlepšování procesu přípravy a návrhů jídel, a to včetně sezónních a regionálních nabídek či výběru vín. Investice přesáhla 15 miliard korun.

Redakce Gastro&Hotel