Pokladní systém Dotykačka od dubna rozšířil své funkce o plnou integraci služeb Bolt Food, Wolt i Foodora. Na českém trhu je tak Dotykačka zatím jediným pokladním systémem, který nabízí kompletní integraci všech těchto rozvážkových služeb, navíc bez příplatku.
Provozovatelé gastro podniků díky tomu můžou výrazně zjednodušit své odbavovací procesy a zároveň ušetřit náklady. „Zmíněné integrace jsou automaticky dostupné všem uživatelům nejvyšší licence Dotykačky. Podniky, které mají licenci Dotykačka Neomezeně, tak už nemusejí pracovat s tablety jednotlivých rozvážkových služeb ani platit extra poplatky za sjednocující platformy,“ uvádí ředitel společnosti Petr Menclík.
Rychlejší odbavení a víc místa
Zatímco dosud musely podniky spravovat objednávky z rozvážkových služeb prostřednictvím speciálního příslušenství, tedy někdy i pomocí tří samostatných tabletů, nyní lze vše velmi jednoduše řešit přímo z pokladního systému. Z jediného přístroje tak lze odbavit jak příjem objednávek, tak vkládání menu i veškeré další záležitosti.
Propojením s pokladním systémem navíc odpadá chybovost. Vše se propisuje rovnou do pokladny, takže nikdo nemusí nic ručně přepisovat nebo kopírovat.
Integrace Dotykačky nahrazují i dosavadní externí řešení, která byla schopná převádět objednávky do jednoho tabletu a odtud se pak přenášely do pokladního systému.
„Aktuální integrace vše urychlují a zjednodušují. Navíc nestojí žádné extra náklady, stačí mít naši licenci Neomezeně. To je nejzásadnější rozdíl oproti zmíněným externím řešením, která byla sice populární, ale vždy vyžadovala nějaké další zařízení typu tablet a vždy s ním byly spojené extra náklady,“ komentuje Petr Menclík.
Licence Neomezeně navíc uživatelům nabízí desítky dalších užitečných funkcí. Jde o plnou verzi Dotykačky, která mimo standardní funkce umožňuje využívat neomezený počet tzv. mobilních číšníků, provozovatelé díky ní můžou monitorovat docházku zaměstnanců, získávat rozšířené reporty nebo využívat VIP technickou podporu.
Zvýšení tržeb i účinná reklama
Jak vyplývá z údajů společnosti Dotykačka, objednávky přes rozvážkové služby mají v posledních letech významný podíl na tržbách gastro podniků. Jejich potenciál se naplno ukázal v době pandemie, ale mnozí zákazníci využívají objednávky na dálku i nyní. Někteří provozovatelé tak své koncepty přímo staví na rozvozech a příjmy ze vzdálených objednávek tvoří klíčovou část jejich tržeb. Vedle toho ovšem rozvážkové platformy poskytují podnikům i cenný marketingový prostor. „Už jen to, že zákazníci vidí jejich menu v rozvozových nabídkách, zvyšuje povědomí o značce a může zájemce nalákat i k osobní návštěvě podniku,“ uzavírá Petr Menclík.