Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %. Ve velikonočním designu je pivovar uvádí na trh v lahvích, půllitrových plechovkách i oblíbeném dvoulitrovém balení ─ Plechovkách nejen pro chlapy. Velikonoční plechovky s motivem svátků jara a lahvové pivo s velikonočními etiketami budou po omezenou dobu k dostání v běžné maloobchodní síti. 

Půllitrových velikonočních plechovek pivovar vyrobí celkem více než milion kusů.  V pivovarské prodejně ve Svijanech a na e-shopu pivovaru budou v prodeji i ve speciálním velikonočním balení po čtyřech kusech.

Další velikonoční balení, již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, čeká na zákazníky před nadcházejícími svátky jara například v řetězcích Ahold, Kaufland, Globus, Tesco a Makro.

E-shop bude spolu s prodejnami Globus nebo Billa nabízet i letošní sváteční edici Plechovek nejen pro chlapy.

******

Rodinný pivovar Svijany je jedním z největších pivovarů v českých rukou a největším českým výrobcem zachovávajícím tradiční způsob kvašení piva.

Svijanské pivo neprochází v žádném obalu pasterací, tedy tepelným ošetřením, které se provádí s cílem prodloužit dobu trvanlivosti. Při pasteraci se v důsledku zahřívání a oxidace mění senzorické vlastnosti piva, ničí se enzymy a další zdraví prospěšné látky a mimo jiné také snižuje trvanlivost pěny. Nepasterované pivo je proto mezi zákazníky stále více oblíbeno pro svou čistší pivní chuť a vůni. V plechovkách je Svijany nabízejí jako jediný český pivovar.

Redakce Gastro&Hotel