Velkoobchod makro přichází od 17. ledna na český trh s novým online objednávkovým systémem pro restaurace: DISH Order. Technické řešení, k již populárním webovým stránkám, propojení s Google a rezervačnímu systému tak přidává další důležitý nástroj pro restaurace. Maximálně tím zjednodušuje působení restaurace v online prostředí. Velkoobchod makro tak restauracím dále v nelehkých časech pomáhá.
Současná pandemie zapříčinila raketový růst poptávky po digitálních řešení. Ty jsou stěžejní především pro gastronomii, která v současné době trpí nejvíce. Velkoobchod makro společně se svou dceřinou společností skupiny METRO AG Hospitality Digital vytvořil nový nástroj pro podporu nezávislých restauratérů. Díky nástrojům platformy DISH mohou zákazníci nejen rezervovat stůl v restauraci, ale i objednávat jídlo a nápoje přímo na webových stránkách dané restaurace a vyzvednout si jej. Restaurace mohou případně nabídnout i vlastní rozvoz a nejsou tak nuceny využít doručovacích služeb třetích stran.
„V makro neustále pracujeme na vylepšení našich digitálních řešení, která následně nabízíme i našim partnerům. Jde o to pomoct restauracím zmírnit dopady poklesů v tržbách způsobených lockdowny. Díky nástrojům z platformy DISH mohou restaurace získat větší nezávislost, flexibilitu a vyšší zisk,“ vysvětluje Romana Nýdrle, vedoucí korporátní komunikace makro. DISH nabízí restauracím možnost vlastní správy webu, bez nutnosti programátora, a zároveň i lepší viditelnost provozovny v internetovém vyhledávání. Digitální nástroj je tak vhodný nejen pro začínající podniky, ale také pro ty, kteří na trhu působí delší dobu. Navíc jsou všechny služby platformy DISH pro restaurace k dispozici jen za nízký měsíční poplatek, zcela bez provizí.
Restauratéři mohou nový systém objednávat od 17. ledna na webu makro.cz/dish za vstupní poplatek ve výši 1 490 korun. Základní verze obsahuje nástroje jako je vlastní webová stránka a rezervační nástroj. Experti na digitální služby velkoobchodu makro založí se zákazníkem účet, aktivují a kompletně nastaví online prezentaci, včetně e-shopu s nabídkou restaurace. Pokud chce restauratér také objednávkový systém, vstupní poplatek stojí 6 480 Kč a následně měsíční poplatek v hodnotě 1 190 korun. „Vstupní investice a měsíční poplatek je vše, co musí restaurace zaplatit. Díky nulovým provizím tak provozovna ušetří a zvýší se jí zisk,“ doplňuje Romana Nýdrle. V současné chvíli využívá alespoň jeden produkt platformy DISH 3500 zákazníků velkoobchodu makro.
Nové digitální řešení DISH bylo poprvé testováno ve Francii, kde byla zaznamenána velmi pozitivní reakce. V některých případech, kdy si restaurace zajistila vlastní rozvoz, bylo možné ušetřit na poplatcích až 30 %. V současné chvíli systém běží kromě Francie, také v Německu, Itálii, Španělsku nebo Rakousku a další země rychle přibývají.