Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat, s tímto sdělením odstartovala v dubnu nová kampaň agentury CzechTourism. Jejím cílem je do Česka přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku.

Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka v zahraničí spojeny. Image levné destinace střední Evropy se snaží překonat vizuálně a obsahově atraktivní prezentací představující zemi s bohatou historií a přítomností plnou kontrastů i paradoxů.

„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že se Česko díky svému výjimečnému kulturnímu potenciálu podaří dostat na ‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Kampaň poprvé uceleně představuje výstupy celoroční práce na vizuálním stylu a novém zpracování turistické látky. Tradiční informativní popisy atraktivit vystřídaly mikropříběhy přibližující místa vyprávěním, které volně spojuje historii, architekturu, politiku či sociologii. Na stránkách stories.czechtourism.com postupně roste unikátní kniha příběhů mapující prostřednictvím jednotlivých turistických destinací i zajímavé aspekty života v současném Česku.

Do tvorby příběhového obsahu agentura aktivně zapojuje regionální partnery, kteří mohou stránky podpořit svými materiály. V dalším kroku chce angažovat také samotné návštěvníky, aby s ostatními sdíleli své vlastní příběhy a přidali se tak k síti neformálních ambasadorů Česka.