Agentura CzechTourism včera na veletrhu Holiday World oficiálně představila svým partnerům a veřejnosti nový vizuální styl turistické prezentace Česka. Ten se bude během letošního roku postupně promítat do veškerých aktivit agentury.

Vizuální styl destinace a značky CzechTourism vytvořilo studio Marvil, které v červenci vyhrálo v náročném dvoukolovém tendru. Vítězný návrh si pohrál s názvem destinace Czech Republike a vsadil na srozumitelné a čitelné principy v komunikaci vůči turistům i partnerům agentury. Výsledná práce je nyní nominována na Cenu veřejnosti v soutěži Czech Grand Design, kde je možné ji svým hlasem podpořit až do 10. března 2013.
Ačkoliv agentura za svou dvacetiletou existenci změnila logo pouze dvakrát, k výraznější změně došlo v roce 2002 spolu se změnou názvu organizace (ČCCR – CzechTourism), kompletním rebrandingem prochází vůbec poprvé. „K realizaci pomohl speciální projekt spolufinancovaný evropskými fondy, díky kterému můžeme novou prezentaci představit veřejnosti a také marketingovými kampaněmi v Evropě a zámoří,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Jednotný vizuální styl se projeví nejen v inzerátech a tiskovinách, ale také v nové expozici, kterou uvidí návštěvníci veletrhu Holiday World. Redesignem prošly rovněž kmenové stránky kudyznudy.cz a czechtourism.com. Změnu v dosavadní prezentaci pocítí i partneři agentury, kteří využívali stávající logo. To nové budou moci získat po přihlášení do on-line manuálu (www.brand.czechtourism.cz), který nahrazuje tradiční tištěné brand booky.
Největší premiérou nové strategie a vizuálního stylu bude marketingová kampaň, která se od letošního dubna představí v Evropě nebo Rusku. Kampaň má podpořit image České republiky jako skvělé poznávací destinace, a to především formou poutavých příběhů, spojených s jedinečnými místy v Česku.
Videoprezentace nového vizuálního stylu:

https://www.youtube.com/watch?v=kJbaRbZ8upg

Redakce Gastro&Hotel