Kampaň na podporu domácího cestovního ruchu se od září vrací na televizní obrazovky. Lidé se s;reklamou lákající na tuzemskou turistiku sloganem „Dovolená v;Česku – to letí!“mohli setkat už letos na jaře v;tisku, na internetu a v outdooru. Televizní kampaň propagaci s;tímto tématem pro letošek uzavírá.

;

„Konec prázdnin neznamená konec cestování v tuzemsku. Loni v;tuto dobu plánovala podzimní dovolenou ještě třetina Čechů. To vnímáme jako dobrou příležitost upozornit veřejnost na celoročně přístupné památky nebo místa, která je možné navštívit i mimo hlavní sezonu,“ říká generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Televizní kampaň by měla české turisty motivovat k;dalším cestám a výletům po Česku, a podpořit tak dosavadní pozitivní výsledky domácího cestovního ruchu. Od ledna do června 2011 se v;tuzemských hotelech, penzionech či kempech podle statistik ČSÚ ubytovalo 2,7;milionu Čechů – to je o 6,3 % více než v;roce předchozím. Výsledky za hlavní turistickou sezonu (červenec-září) budou známy počátkem listopadu.

O novém TV spotu:

V;novém spotu hrají hlavní roli přírodní a kulturní památky vhodné k;návštěvě téměř kdykoli během roku. Záběry se natáčely o;letošních prázdninách na pěti turisticky atraktivních lokacích: na Mumlavských vodopádech v;Krkonoších, u zámku Lednice, na Broumovských stěnách, v;Mariánských Lázních a u zámku Červená Lhota. Různé části země přitom spojuje metafora Česka jako domova, blízkosti dobře známých, a přesto pro mnohé dosud neobjevených míst v;našem okolí. Tento koncept reaguje i na výsledky šetření agentury CzechTourism z;roku 2010. Podle něj si lidé ve spotu na tuzemskou dovolenou přáli vidět záběry kombinující dobře známé atraktivity s;méně proslulými, ale zajímavými místy.

;

O kampani Dovolená v;Česku – to letí!:

První vlna kampaně probíhala od dubna do července 2011 a zahrnovala propagaci na internetu, v;tisku a outdooru. Druhá vlna kampaně se objeví od září do listopadu 2011 na všech celoplošných stanicích. Po ukončení televizní kampaně proběhne šetření, které bude zjišťovat také to, jak propagace ovlivnila motivaci lidí k;podnikání výletů a dovolených v;tuzemsku. Náklady na TV kampaň ve výši 9 mil. Kč jsou hrazeny Evropským fondem pro regionální rozvoj a státním rozpočtem.

Nový spot zde: http://www.youtube.com/watch?v=os4k8_M0b74

Redakce Gastro&Hotel