COT group spouští portál Celyoturismu.cz

autor: | Dub 6, 2021 | Management | 0 komentářů

Na doméně www.celyoturismu.cz byl spuštěn portál přinášející aktuální, spolehlivé a zajímavé informace z oblasti světového i tuzemského cestovního ruchu. Portál z rodiny COT group vychází z tradic odborného časopisu COT – Celý o turismu a webových stránek iCOT.cz, v nové podobě ovšem cílí nejen na odborníky, publikovanými materiály chce oslovit veškeré zájemce o cestování.

Česká komunikační agentura COT group spuštěním nového portálu reaguje na trendy, které v posledních měsících ovlivňují jak oblast médií, tak cestovní ruch jako takový. Heslem současnosti je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. „Rychlost a efektivita komunikace jsou nositeli změn. Informace vytištěné před týdnem jsou dnes neaktuální,“ vysvětluje jednatelka COT group Eva Frindtová důvody, proč se společnost rozhodla po 24 letech přenést nejčtenější odborný titul v oblasti cestovního ruchu na internet.

„Ve spolupráci se společností Fresh Services jsme připravili zcela novou, moderní a uživatelsky vstřícnou platformu, která uspokojí požadavky odborné veřejnosti na aktuální zpravodajství, analytické a statistické materiály, rozhovory, názory, studie a další obsah využitelný v každodenní praxi ve všech segmentech cestovního ruchu,“ uvádí šéfredaktor Petr Manuel Ulrych. Redakce si klade za cíl publikovanými materiály přispět k obnově turismu v České republice. Ten byl sice aktuální koronavirovou krizí zasažen jako málokteré z dalších hospodářských odvětví, v blízké budoucnosti se dá ale očekávat jeho intenzivní restart spojený s rostoucím zájmem investorů a vznikem start-upů. Na obsahu portálu se proto bude vedle zkušené redakce podílet svými unikátními informacemi také expertní tým složený z odborníků na marketing, technologie, finance, právo, personalistiku a další oblasti. Řadu z nich již čtenáři znají ze stránek COT – Celý o turismu, výčet externích autorů se ale průběžně rozrůstá i o další zajímavé osobnosti. „Kromě aktuálnosti si zakládáme zejména na kvalitě a atraktivním zpracování přinášených informací,“ říká Ulrych. Články publikované na portálu jsou proto doplňovány o interaktivní infografiky, redakce spustila seriál podcastů, již brzy se uživatelé setkají i s video obsahem. Navýšena byla také periodicita newsletteru – s výběrem těch nejzajímavějších zpráv jsou odběratelé nově seznamováni jednou týdně.

„Digitalizace cestovního ruchu v České republice je prioritou i agentury CzechTourism, proto vnímám vznik odborného portálu, za jehož obsahem stojí tým redaktorů prověřených mnohaletou praxí v oboru, jednoznačně jako krok správným směrem ve správný okamžik. Věřím, že podnikatelé, odborníci i cestovatelé ocení snadný přístup k informacím, audio i video obsahu a najdou i další způsoby, jak expertního portálu využít,“ říká Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Články určené primárně odborné veřejnosti, na portálu viditelně odlišené štítkem „EXPERT“, jsou automaticky přístupné pouze registrovaným uživatelům, resp. předplatitelům. Ti mohou navíc kdykoli procházet archiv dosud publikovaných odborných materiálů, čerpat informace z originálních podcastů a bezplatně se účastnit odborných diskusí, které společnost COT group již od roku 2013 pořádá pod názvem „COTakhle snídani na téma…“. Roční předplatné stojí 649 Kč. Články z expertní sekce Celyoturismu.cz je možné zakoupit i jednotlivě, cena za článek byla stanovena na 20 Kč.

Obsah portálu ale nebude nově určen jen odborné veřejnosti, oslovit má prakticky každého zájemce o cestování. „Nemáme malé cíle. Zůstáváme mediální jedničkou v B2B segmentu cestovního ruchu, zároveň bychom se ale rádi stali první volbou pro všechny, kteří budou hledat aktuální denní zpravodajství ze světového i domácího cestovního ruchu, tipy na výlety do méně známých míst, reportáže z různých světových destinací, soutěže, ankety a další atraktivní obsah,“ uzavírá jednatelka COT group Eva Frindtová.