Prémiovou kávu Costa Coffee je nyní možné si vychutnat i v pohodlí a bezpečí domova. Společnost Coca-Cola uvádí produkty této oblíbené kavárenské značky do běžného prodeje na český a slovenský trh. V Česku jsou to zatím obchody Rohlík, Košík a Makro, na Slovensku Tesco, Kraj a Metro. Společnost plánuje dostupnost produktů dále rozšiřovat i do dalších prodejních řetězců na obou trzích a celé portfolio si zákazníci mohou zakoupit i ve všech Costa Coffee kavárnách. Česká a Slovenská republika patří do první vlny 15 zemí, kde jsou produkty Costa Coffee v retailu k dostání, z celkem 28 plánovaných zemí.

Jednu z největších globálních akvizic v hodnotě 112 mld Kč dokončila společnost Coca-Cola v loňském roce. Po loňské lokální akvizici vody Natura se tak ujala další příležitosti rozšířit své portfolio o jednu z nejvíce rostoucích kategorií na světě a podělit se o pečlivě vybíranou a vyráběnou kávu i se svými zákazníky v Čechách a na Slovensku. „Zařazením značky Costa Coffee do nabídky dále rozšiřujeme skvělé nápojové portfolio skupiny Coca-Cola a naplňujeme tak i naši dlouhodobou strategii provázet zákazníky 24 hodin 7 dní v týdnu – od snídaně až po večerní relax,“ vysvětluje Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC pro ČR a SR, a dodává: „Chceme, aby byl prémiový kávový zážitek dostupný všem i v domácím prostředí, u ranního šálku nebo při práci z domova. Obzvláště v dnešní situaci je to velmi aktuální.“

Káva Costa Coffee je dnes už žijící legendou i synonymem dokonalé kvality, která teď už nebude jen výsadou zkušených Costa baristů. „Bratry Costovy to stálo 112 pokusů, než přivedli na svět jedinečnou recepturu Mocha Italia a dodnes jsou při výrobě dodržována stejně přísná pravidla a vysoké standardy, které splňuje pouze 5 % všech vypěstovaných kávových zrn. Na celou produkci navíc dohlíží kávový mistr GENNARO PELLICCIA, jehož jazyk je pojištěný na 10 milionů liber,“ říká Milan Baka, ředitel kávové divize Coca-Cola HBC pro ČR a SR.

O celosvětové oblíbenosti značky a rostoucí komunitě zákazníků, kteří se hrdě označují jako Costa Lovers, svědčí i fakt, že Costa Coffee od roku 2010 mnohokrát vyhrála titul Nejlepšího evropského kavárenského řetězce, v rámci prestižní soutěže European Coffee Awards pořádané agenturou Allegra Strategies.  Do ČR se značka dostala roku 2008, kdy byla otevřena první Costa Coffee kavárna v Praze. Tím se Česká republika zařadila mezi dalších 32 zemí světa, ve kterých je dnes celkem 3 820 kaváren, z toho 60 v Česku a na Slovensku (na Slovensku od roku 2019). „Češi milují kvalitní kávu a my jim ji vaříme už 12 let. Costa Coffee si nezakládá jen na kvalitě kávy, ale také na podpoře plantážníků, díky kterým se k nám dostávají ta nekvalitnější zrnka kávy na světě – 100 % z nich má certifikát Rainforest Alliance. Odpovědné podnikání je pro nás velmi důležité, proto i v našich kavárnách postupně omezujeme jednorázové plasty a úplně se jich zbavíme nejpozději do konce příštího roku. Snižujeme také spotřebu energií a plánujeme i novinky pro pohodlí našich zákazníků, jako je třeba bezkontaktní objednávání v mobilu nebo rozvoz kávy,“ doplňuje Aleš Fránek, ředitel sítě kaváren Costa Coffee v ČR a SR, kterou provozuje společnost Lagardère Travel Retail.

A právě komunitu milovníků kávy hodlá firma oslovit i prostřednictvím hravé komunikační kampaně, která vstup na trh doprovodí: „V dnešní zrychlené době se i sebejednodušší denní aktivity mohou pokazit, pokud člověk nezačne den šálkem kvalitní kávy. A o tom je i naše nová kampaň Lepší začít s Costou, pomocí které chceme rozšířit řady Costa Lovers v České republice i na Slovensku,“ vysvětlila Kateřina Krčová, Brand manažerka z The Coca-Cola Company ČR a SR.

Coca-Cola nyní nabízí trhu širokou škálu prémiových směsí kávy pro domácí použití. Aktuálně můžete zakoupit mletou kávu, zrnkovou kávu nebo kapsle kompatibilní s kávovary Nespresso. Tyto kávy je možné zakoupit ve čtyřech variantách:

  • Mocha Italia Signature Blend Medium (vyvážená směs kávy Arabica a Robusta s jemnou ořechovou chutí)
  • Mocha Signature Blend Dark (intenzivní, tmavě pražená silná káva s výrazným karamelovým aroma)
  • Bright Blend (lehčí, pražená ze 100 % zrn Arabica se sladší chutí čokolády, citronové kůry a karamelu)
  • Colombian Single Origin (exotická, pražená z jednodruhových zrn z Kolumbijských údolí se silným karamelovým nádechem, dostupná exkluzivně ve formě kapslí kompatibilních s kávovary Nespresso).

Všechna kávová zrna jsou pomalu pražená, čímž udrží větší množství přírodních olejů, a tím získají výraznější lahodnou chuť. V roce 2021 se můžete těšit i na kapsle kompatibilní s kávovary Dolce Gusto či na Ready-to-drink nápoje v plechovkách s nízkým obsahem cukru.

O společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca‑Cola HBC, jednoho ze tří největších producentů značkových nápojů společnosti The Coca‑Cola Company na světě. Skupina operuje ve 28 zemích Evropy, Asie a Afriky a nabízí nápoje více než 600 milionům spotřebitelů. Centrála skupiny je ve Švýcarsku a její akcie jsou obchodovány na burzách v Londýně, New Yorku a Aténách. Provozuje výrobní závod v Praze-Kyjích, stáčírnu vody Natura v Teplicích nad Metují a řadu obchodních a distribučních center. Více info zde.