Od ledna do února budou rozdávat úsměvy na televizních obrazovkách, v kinech a na internetu. Cílem společnosti Coca-Cola je zasadit se o zvyšování rodinné soudržnosti prostřednictvím svého oblíbeného symbolu: polárních medvědů.

Nová celosvětová kampaň představuje jedny z nejpopulárnějších hrdinů zimních dnů jako nikdy předtím. Dnes již proslulí Coca-Cola medvědi se stali součástí reklamní tradice společnosti Coca-Cola už v roce 1922, kdy se objevili na propagačním vizuálu pro francouzský trh. Jejich „sláva“ vzrostla v roce 1993, kdy Coca-Cola uvedla kampaň „Always Coca-Cola“, v rámci níž se objevila vůbec první televizní reklama s medvědy „Northern Lights“.

Tu na svět přivedl Ken Steward, který se inspiroval svým labradorským retrívrem, tolik podobným polárním medvědům, a speciálními technikami animace doslova „polidštil“ tyto přátelské bytosti z pólu. Letošní zimu bude úkolem těchto hrdinů inspirovat rodiny po celém světě, aby spolu trávily více času. Vedle klasické 30vteřinové televizní reklamy, která se objeví na vybraných kanálech v průběhu ledna a února, se bude možné s polárními medvědy setkat také online.

Navíc pro zimní období společnost Coca-Cola připravila unikátní 6minutový film „Polární medvědi“, který bude vysílán ve 2D a 3D exklusivně v síti českých kin Cinestar. Coca-Cola je tak momentálně jedinou společností, která přichází na trh s tímto formátem v rámci reklamní kampaně.

Film z produkce společnosti Ridleyho Scotta, za níž stojí takové animované filmy, jakým je například Hledá se Nemo, rozehrává příběh rodiny polárních medvědů a svým dějem apeluje na podporu rodinné soudržnosti.

Redakce Gastro&Hotel