Díky službě Tesco Potraviny on-line mohou zákazníci získat více času na rodinu a koníčky.

Čechy a Češky čím dál tím více baví nakupování. Průměrně věnují výběru potravin bezmála tři hodiny týdně. To znamená, že za rok v obchodě stráví celých šest dnů, vyplývá z průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos. Těm, pro které je nakupování zábavou a zároveň chtějí ušetřit čas, nabízí Tesco alternativu v podobě služby Tesco Potraviny on-line. Získají tak více prostoru na rodinu a své oblíbené koníčky.

On-line nákupy šetří čas i přírodu

Podle aktuálního průzkumu opakovaně nakupuje potraviny přes internet už 14 procent lidí v Česku. Průměrná hodnota on-line nákupu je navíc vyšší než v kamenném obchodě, což potvrzují i prodejní data společnosti Tesco. A protože lidé v dnešní zrychlené době stále více přemýšlejí nad tím, jak naloží se svým volným časem, dá se očekávat, že počet těch, kteří na internetu objednávají potraviny, nadále poroste. Mnoho lidí se s on-line nákupy potravin teprve seznamuje, Tesco proto usiluje o to, aby zákazníci byli s jejich službou maximálně spokojeni a ocenili její výhody. Výrobky, jež typické modro-bílé dodávky rozvážejí do domácností, vybírají proškolení nákupčí stejně pečlivě, jako by je kupovali sami sobě.

Nakupování potravin on-line šetří čas, energie i přírodu. Ve virtuálním prostředí se mění i nákupní chování. Návštěva on-line obchodu kupříkladu nevyžaduje sepisování nákupního seznamu, zákazníci do svého elektronického košíku dávají zkrátka to, co jim doma v lednici či ve spíži právě chybí. Speciálně upravené dodávky společnosti Tesco jsou navíc vybaveny chladicím a mrazicím prostorem, který zabraňuje znehodnocení potravin náchylných vůči teplotním výkyvům.

Nákup až ke dvěřím

Služba Tesco Potraviny on-line je v současné době dostupná pro víc než 4 miliony obyvatel České republiky v celkem sedmi krajích. Nakpovat přes internet také mohou lidé v regionech Praha, Brno, Mladá Boleslav, Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Jablonec nad Nisou, Plzeň, Břeclav, Hodonín a Benešov. „Rozvoz nákupů probíhá každý den v týdnu, a to ve dvouhodinových časových oknech od 8 do 22 hodin. Řidič modro-bílé dodávky přiveze celý nákup až ke dveřím, což ocení zejména hendikepovaní nebo starší lidé, ale také rodiče vytížení péčí o potomky,” říká Peter Koubek, manažer e-commerce ve společnosti Tesco a dodává: „V případě, že zákazník není s některou z dovezených položek spokojen, může ji bez obav předat zpět řidiči. Zaúčováno je vždy jen zákazníkem reálně prevzaté zboží.”

Standardní cena dovozu potravin prostřednictvím služby Tesco Potraviny on-line začíná od 49 Kč, o její výši rozhoduje hodina, kterou si klient pro obdržení nákupu zvolí, a naopak nezávisí na množství a ceně objednaného zboží nebo lokalitě. Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou řidiči při po převzetí zboží. Aktuální nabídka nyní novým zákazníkům Tesco Potraviny on-line umožňuje získat první nákup se slevou až 500 Kč.

Nakupování potravin on-line zažívá boom a dává lidem možnost trávit svůj volný čas podle svých představ. Podle společnosti Tesco lze díky nákupům na internetu ušetřit až šest dní v roce, které klienti služby Tesco Potraviny on-line mohou strávit se svými blízkými a věnovat se tomu, co je baví a  na co často složitě hledají čas.

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 19 čerpacích stanic a 7 obchodních center.
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
    Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
  • V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v  anketě MasterCard Obchodník roku.
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
  • V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
  • V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.

Redakce Gastro&Hotel