Pětihvězdičkový Buddha-Bar Hotel Prague a čtyřhvězdičkový hotel Mamaison Residence Downtown Prague z portfolia CPI Hotels, největší hotelové skupiny v České republice, získaly ocenění v rámci 23. ročníku evropských World Travel Awards (WTA), které v září vyhlásily vítěze s nejlepšími výsledky v oblasti cestovního ruchu na evropském kontinentu pro rok 2016.

Luxusní Buddha-Bar Hotel Prague, který se nachází v centru Prahy u Staroměstského náměstí, dominoval letošní kategorii Nejlepší butikový hotel roku 2016 v České republice (Czech Republic’s Leading Boutique Hotel 2016). Hotel byl v minulých letech rámci WTA nominován také v kategorii Nejlepší nový Hotel roku 2010 a 2011 nebo Nejlepší hotel v České republiky roku 2014 a 2015. Buddha-Bar Hotel Prague  otevřel v roce 2008 jako první z nově vzniklého řetězce Buddha-Bar Hotels & Resorts inspirovaného legendární značkou Buddha-Bar. Hotelový butikový koncept, který nabízí ubytování ve 35 pokojích a 3 apartmá, sází především na osobitý značkový design inspirovaný východní filozofií a francouzským kolonialismem, osobní přístup a moderní technologie. V hotelu se nacházejí také oblíbené „eatmosphere“ restaurace Siddharta Café a Buddha-Bar.

Mamaison Residence Downtown Prague zvítězila v kategorii Nejlepší apartmány hotelového typu 2016 v České republice (Czech Republic’s Leading Serviced Apartments), prestižní ocenění obhájila již potřetí, zvítězila i v roce 2015 a 2013. Residence byla do portfolia CPI Hotels pod novou značku čtyřhvězdičkových hotelů Mamaison Hotels & Residences zařazena v lednu 2016. Stala se tak devátým hotelem značky Mamaison Hotels & Residences, které se nacházejí v Praze, Bratislavě, Varšavě, Budapešti a Moskvě. Rezidence nabízí ubytování v 53 apartmá, které jsou díky svému vybavení  ideálních zejména pro dlouhodobé pobyty, zároveň nabízí celou škálu klasických hotelových služeb. Rezidence cílí zejména na zahraniční korporátní a leisure klientelu.

Soutěž World Travel Awards  (WTA) vznikla v roce 1993 a od té doby slouží k oceňování nejlepších výsledků v oblasti cestovního ruchu. Soutěž se tímto snaží podporovat konkurenceschopnost a kontinuální zvyšování kvality turistické infrastruktury. Je chápána jako to nejvyšší ocenění, které lze v oboru získat, jelikož nominované navrhují tisíce profesionálů z oblasti cestovního ruchu. V průběhu roku jsou samostatně vyhlášeni vítězové pro Afriku, Střední Ameriku, Indický oceán, Jižní Ameriku a Evropu. Ceny tradičně oceňují společnosti v kategoriích nejlepších leteckých společností, destinací nebo hotelů.

Redakce Gastro&Hotel