Brioche Dorée , přední francouzský řetězec restaurací s;rychlým občerstvením ve francouzském stylu ze skupiny Le Duff, chce rozšířit svoji působnost u nás a nabízí obchodníkům franšízy.

;

Skupina Le Duff je druhou největší a zároveň největší samostatnou kavárenskou skupinou nabízející pekařské výrobky. Ze začátku byl rozvoj skupiny zaměřen na vytváření vlastních nových poboček. Poté Louis Le Duff zahájil tvorbu své sítě franšíz, kterou také schopným obchodníkům v;současné době po celé Evropě nabízí. Jako přední francouzský řetězec restaurací s;rychlým občerstvením ve francouzském stylu poskytuje klíčová značka skupiny Brioche Dorée širokou nabídku produktů, které kombinují kvalitu a výbornou chuť (chleba, pečivo a zákusky, sendviče, hotová jídla, saláty apod.) Brioche Doree je rychlé občerstvení pro ty, kteří si rádi připomenou Francii. Naleznete zde snídani, oběd i večeři. U nás se s;touto restaurací můžete setkat na Hlavním nádraží v;Praze.

;

Skupina Le Duff

Skupina Le Duff, která byla založena v;roce 1976 Louisem Le Duffem, vlastní několik prémiových značek, včetně restaurací a pekáren Brioche Dorée, Del Arte, Fournil de Pierre, La Madeleine a od března 2011 též Bruegger’s. Skupina zároveň prostřednictvím svých značek; Bridor, La Tradition Boulangere a La Ferme des; Loges (hotová jídla) přímo spolupracuje s;hotely, restauracemi a dodavateli potravin. Skupina Le Duff dosáhla obratu 1105 miliardy eur a má 13;400 zaměstnanců.

;

„Všechny naše značky staví na hodnotách tradice a kvalitní výživy“, říká Louis Le Duff. Tento přístup prosazoval již od samého založení společnosti a tyto hodnoty jsou patrné ve všech produktech skupiny. „Všechny recepty jsou vymyšleny a vyvinuty ve Francii pekařskými mistry, kvalifikovanými profesionály z;pekařské, cukrářské a restaurační oblasti. Vznikají několik let vzájemnou spoluprací nejlepších řemeslníků Francie a výživových specialistů. Jelikož se společnost zajímá o zdraví a zdravý životní styl svých zákazníků, zavedli jsme rozsáhlou politiku monitoringu a analýz svých výrobních procesů, od surovin až ke konečnému spotřebiteli,“ prozrazuje Le Duff strategii skupiny.

;

Úspěšná růstová strategie – franšízy

Kromě kvality produktů a služeb postavila skupina Le Duff svůj úspěch na volbě úsporného modelu. Inspirován Spojenými státy podporoval Louis Le Duff vznik poboček a franšíz, k;nimž měla v;té době Francie rezervovaný přístup.

;

Ze začátku byl rozvoj skupiny zaměřen na vytváření vlastních nových poboček. Poté, co se potvrdil úspěch strategie, zejména díky úrovni profitability umožňující získat nezávislost a zaměřit se na rozvoj společnosti, Louis Le Duff zahájil tvorbu své sítě franšíz. V;dnešní době tvoří 60 % restaurací skupiny pobočky a 40 % představují franšízy a joint ventures. Skupina se nadále rozvíjí při zachování této rovnováhy. Nyní možnost založit franšízu značky Brioche Dorée nabízí skupina Le Duff také u nás!

Brioche Dorée

Klíčová značka skupiny, Brioche Dorée, se zrodila v roce 1976. Louis Le Duff dostal nápad založit fast food postavený na tradičním francouzském stylu během svých studií ve Spojených státech. První restaurace byla otevřena v;Brestu (Francie). Hned v;příštím roce následovaly nové restaurace v;Nantes, Rennes, Lille… Během následujících let byly restaurace Brioche Dorée otevřeny po celé Francii. V;roce 1986 zahájila provoz první restaurace v;zahraničí, v;Montrealu, od té doby se značka rozšířila do více než 50 zemí.

Jako přední francouzský řetězec restaurací s;rychlým občerstvením ve francouzském stylu nabízí Brioche Dorée širokou nabídku produktů, které kombinují kvalitu a výbornou chuť (chleba, pečivo a zákusky, sendviče, hotová jídla, saláty apod.) Restaurace jsou ideálně umístěné v;centrech měst, nákupních centrech, na nádražích, letištích, v;podnicích nebo jako řetězec pro řidiče kamionů. Úspěch značky je postaven na dokonalé znalosti tradice francouzského pekařství.;

V roce 2011 Brioche Dorée mění svůj vzhled, renovuje interiér a nabízí nové služby. Aby ještě více uspokojily zákazníky, nabízejí 3 typy prostředí: typ kavárna, typ bar (vysoké stoly a židle) a klasickou restauraci. Cílem nového konceptu je usnadnit a zjednodušit práci personálu.