Společnost Lamb Weston® dnes zveřejnila novou globální kampaň značky vyjádřenou sloganem „Seeing Possibilities in Potatoes“ („Brambory mají budoucnost“). Tato iniciativa zahrnuje všechny aktivity společnosti Lamb Weston® na celém světě pod společnou vizi značky, která ukazuje, jak společnost Lamb Weston® dosahuje přínosu ve svém podnikání pro zákazníky.

Rozsáhlý výzkum ve více než sedmi zemích světa ukázal, čím je značka Lamb Weston® výjimečná: svou vynalézavostí.

Nový slogan vyjadřuje podstatu přístupu společnosti Lamb Weston®’ – posunovat se neustále dopředu s moderními řešeními, které zlepšují naše podnikání pro zákazníky. Iniciativa „Seeing possibilities in potatoes“ je ztělesněním toho, co děláme ve společnosti Lamb Weston® každý den ,” řekl Bas Alblas, generální ředitel společného podniku Lamb Weston / Meijer.

Společnost doprovází kampaň “Seeing Possibilities in Potatoes” novými iniciativami:

  • Hranolky pro labužníky (Connoisseur Fries): Zákazníci chtějí hranolky v domácím stylu a majitelé restaurací se neustále snaží zařazovat na jídelní lístek nové a jedinečné položky. Na to společnost Lamb Weston / Meijer reagovala tím, že představila hranolky pro labužníky Connoisseur Fries;
  • Speciálně tvarované brambory Potato Dippers: Z výzkumu vyplynulo, že společná konzumace pokrmů je u zákazníků stále oblíbenější. Stravování v restauraci je společenská záležitost. Proto přišla společnost Lamb Weston / Meijer s novými speciálně tvarovanými bramborami a omáčkami Potato Dippers;
  • Zákaznické služby: V úzké spolupráci se zákazníky a logistickými partnery nabízí společnost Lamb Weston / Meijer dodávky na základě aktuálních požadavků, takže jsou sníženy skladové zásoby a díky tomu se uvolnil provozní kapitál.

“Jsem pyšný na to, že jsou v naší organizaci lidé, kteří přichází se skvělými nápady pro rozvoj a dokážou je realizovat,” řekl Bas Alblas. S globálním rozšířením si značka udržela v různých částech světa různou identitu. “Jde o významný krok na cestě, na kterou se společnost Lamb Weston® vydala, aby posílila svou přítomnost ve světě, urychlila rozvoj a posílila svou globální pozici,” řekla Mascha Leijtenová, ředitelka pro marketing a vývoj nových trhů společnosti Lamb Weston / Meijer.

O společnosti Lamb Weston / Meijer

Společnost Lamb Weston® je přední světová značka v oblasti vysoce kvalitních produktů z brambor, které se prodávají ve více než 100 zemích. Společnost Lamb Weston / Meijer působí v oblasti Evropy, Středního Východu a Afriky a má sídlo v nizozemském Kruiningenu. Dodává mražené výrobky z brambor, jako například Twisters® a dehydratované bramborové vločky pro potravinářský průmysl, rychlé občerstvení, průmysl a maloobchod. Společnost provozuje pět závodů: tři v Nizozemí, jeden ve Spojeném království a jeden v Rakousku. Společnost zaměstnává v oblasti EMEA kolem 1 200 lidí.

http://www.lambweston.eu

Zdroj: protext.cz