Božkov, nejsilnější značka lihovin v Česku slaví výročí 100 let od založení. K narozeninám si Božkov nadělil novou reklamní kampaň s mottem „Spolu jsme sami sebou“ v němž vyzdvihuje typický symbol Božkova – plachetnici a která zastřešuje hlavní produkty značky.
Tradiční česká značka Božkov je dlouhodobým lídrem v prodeji lihovin na českém trhu a zastřešuje nejsilnější značku Božkov Originál nebo úspěšnou novinku Božkov Republica. K výročí 100 let založení je plánována řada marketingových aktivit, z nichž nejvýraznější je nový reklamní spot s tváří značky Jiřím Macháčkem. Úplně první spolupráce započala roku 2015 a na základě pozitivních reakcí došlo k její obnově v novém podání.
Během ledna vznikl v dílně kreativní agentury Made by Vaculík, produkční agentury Boogie Films a pod taktovkou režisérky Alice Nellis nový spot, který vstupuje do TV začátkem března a objevovat se bude s krátkou přestávkou až do konce června 2020. Mimo televizi se představí také v on-linu. „Nový spot podtrhuje přátelství, nadsázku a vtip značky, přičemž jsme chtěli zároveň vyzdvihnout ikonickou plachetnici a motto značky „Spolu jsme sami sebou“, které se již odráží v komunikaci na sociálních sítích značky Božkov sdružující komunitu Božanů“ doplňuje Group Brand Manager Michal Jakl.
Zároveň v rok kulatých narozenin prošla velká část produktové řady redesignem obalů. Do nového kabátu se obléknou i webové stránky Božkov. Značka bude i nadále budovat vztahy s komunitou na sociálních sítích. „V době silných sociálních médií, kdy se řada lidí pyšní zkresleným životem, odlišným od jejich skutečného standardu, tkví výjimečnost v opravdovosti a rozhodnutí stát si za svým skutečným životem bez příkras, který nejlépe chutná s lidmi, s nimiž jsme sami sebou. Komunita Božanů vyzdvihuje opravdovost a kvalitu zážitků prostřednictvím jednoduchých, dostupných věcí,“ komentuje koncept Brand Manager značky Božkov Marie Votrubová.