Aplikace Brewtime radí lidem s přípravou kávy, nově spouští i prodej z vlastní pražírny

autor: | Srp 11, 2017 | Nezařazené | 0 komentářů

Nová česká aplikace Brewtime radí lidem s domácí přípravou kávy. Kromě receptů umí doporučit hrubost mletí nebo vypočítat ideální poměr vody a kávy. Recepty pomáhal připravovat uznávaný barista Scott Rao a ve zkušebním provozu si aplikaci stáhly skoro dva tisíce uživatelů. Nově aplikace spustila prodej vlastní pražené kávy, který je zacílen zejména na malé a střední firmy.

Brewtime potěší všechny milovníky kávy

Mobilní aplikace Brewtime potěší všechny milovníky kávy. Obsahuje návody pro několik alternativních metod přípravy kávy, jakými jsou například aeropress, french press či chemex. A ačkoliv tomu název úplně nenapovídá, vymysleli ji Češi – za nápadem stojí Marek Kříž a jeho tým ze startupového studia Point FM.
Ve spolupráci se známým baristou Scottem Rao, který je se svou dvacetiletou praxí považován za hybatele současného světa kávy, vytvořili sadu receptů usnadňující její přípravu v pohodlí domova. „Aplikace zvládne spočítat správný poměr vody a kávy, který se může u různých metod přípravy lišit. Poradí také s nejvhodnější teplotou vody nebo s hrubostí mletí. Obsahuje i časomíru a jednoduše uživatele provede celým procesem přípravy kávy krok za krokem,“ vysvětluje Marek Kříž, zakladatel Brewtime.

Od virtuálních receptů k reálným dodávkám

Mobilní aplikaci s návody na nejoblíbenější typy kávy si během jejího zkušebního provozu stáhlo osmnáct set uživatelů. Nyní se autoři rozhodli dále rozvíjet její potenciál a kromě přidání nových receptů přišli s novinkou v podobě prodeje vlastní značky výběrové kávy, kterou vyrobili ve spolupráci s baristou a odborníkem na pražení Janem Špalkem. „Aplikaci jsme doplnili o nové recepty, ty staré jsme vylepšili tak, aby dosahovaly světového standardu, a spustili jsme e-shop s vlastní výběrovou kávou. Naším současným cílem je získat první zákazníky, kteří budou kávu přes aplikaci nakupovat nejen domů, ale taky do kanceláří. Cílíme zejména na malé a střední firmy a sázíme na jednoduchost objednávání, rychlost a čistý design bez reklam,“ dodává Marek Kříž, zakladatel projektu Brewtime a spolumajitel studia Point FM.

Aplikace je ke stažení zcela zdarma v App Store a na stránkách aplikace na sociální síti Facebook si lze nově také objednat kávu přes jednoduchého robota v Messenger chatu.

 Kreativní studio Point FM

Point FM spoluzaložili v roce 2017 Martin Šetek a Marek Kříž a funguje nad agenturami Firemedia a Devx. Jedná se o kreativní studio, které má ambice měnit chování a přemýšlení zákazníků na internetu. Jeho prvním projektem je iPov bot, který umí komunikovat s uživateli pomocí aplikace Messenger v prostředí sociální sítě Facebook, porovnává pro ně nabídky povinného ručení a umožňuje rovnou i pojištění uzavřít. Dalším projektem je mobilní aplikace Brewtime, která pomáhá s domácí přípravou kávy a v současnosti nově umožňuje objednat si praženou výběrovou kávu přímo domů.

Text: LESENSKY.CZ s.r.o.