Hlavní letní aktivitou Aperolu z portfolia Rémy Cointreau byla již druhý rok loď na pražské náplavce, Porto Aperol. Letošní rok předčil očekávání a prodalo se 36 tisíc drinků, což odpovídá dlouhodobému dynamickému růstu značky.

Ačkoli letní sezóna nebyla, co se týče počasí, tak příznivá jako loňská, na prodejích se více chladných dní negativně neodrazilo. Bar Porto Aperol kotvil na náplavce o dva týdny déle než loni a prodeje míchaného drinku Aperol Spritz se v porovnání s loňskem zvýšily téměř o třetinu.

„Prodeje Aperolu od ledna do října vzrostly meziročně o třetinu,“ říká Eva Zakálová, brand managerka značky. Pokud prodeje přepočítáme na míchané drinky Aperol Spritz, od začátku roku si jich zákazníci v České republice vychutnali více než 8 milionů.

Porto Aperol kotvilo stejně jako loni mezi Palackého a Železničním mostem. „Věřím, že zákazníci ocenili nově zařízenou palubu, která nabídla více pohodlí a také možnost vychutnat si drinky ve skle,“ dodává Eva Zakálová.

Naladí po práci, to je hlavní motto značky Aperol Spritz, které se hodlá držet i do budoucna. „Každý rok se snažíme zákazníky něčím překvapit, letní kino, Piaggio Apero přestavěné na bar, loď na náplavce nebo rozvoz drinků ve spolupráci s Uberem. A u toho se budeme držet i příští rok,“ dodává Eva Zakálová.

O značče Aperol

Značka Aperol patří do portfolia společnosti Gruppo Campari, na český a slovenský trh ji distribuuje společnost Remy Coitreau. Historie značky Aperol sahá do roku 1919 a je spjatá se severoitalskou Padovou. Dnes již legendární italský aperitiv vznikl v rodinné firmě Barbieri a podle původní receptury se vyrábí dodnes. Pro Aperol je typická komplexní  bohatá hořko-sladká chuť, výrazná oranžová barva a pouze 11 % alkoholu. Konzumuje se téměř výhradně v míchaném drinku Aperol Spritz.

O Remy Cointreau Czech Republic s.r.o. a Remy Cointreau Slovakia s.r.o.

Společnosti Remy Cointreau Czech Republic s.r.o. a Remy Cointreau Slovakia s.r.o. působí na českém, respektive slovenském trhu od roku 2009, kdy převzaly distribuční operace firmy Maxxium. Obě firmy jsou dominantními distributory prémiových importovaných značek; kromě značek z portfolia mateřské společnosti Rémy Cointreau Group (řecká specialita Metaxa, koňaky Rémy Martin, likéry Cointreau a Passoa, rum Mount Gay a skotské single malt whisky Bruichladdich, Port Charlotte a Octomore) budují na českém a slovenském trhu i řadu dalších významných agenturních značek: bylinný liker Jägermeister; značky společnosti William Grant & Sons (irská whisky Tullamore Dew, standardní skotská whisky Grant’s, skotské single malt whisky Glenfiddich a Balvenie, Hendrick´s gin a spiced rum Sailor Jerry); portfolio společnosti Gruppo Campari (italské aperitivy Cinzano, Aperol, Campari, Cynar a nealkoholický aperitiv Crodino, smetanový likér Carolans, bourbon Wild Turkey); portfolio společnosti Lucas Bols (řada Bols likérů a likér Galliano) a dále rum Matusalem.

Více informací najdete na: www.remy-cointreau.cz  a www.remy-cointreau.sk.