Hotelová skupina Orbis, jediný poskytovatel licence značek AccorHotels, představí značku apartmánových hotelů Adagio ve východní Evropě, včetně České republiky. Orbis Group tímto krokem pokračuje v rozšiřování sítě svých hotelů a vstupuje na trh s byty v centrech osmi velkých evropských měst, mimo jiné také v Praze. Apartmánové hotely Adagio jsou evropskou jedničkou v této kategorii a efektivně propojují útulnost domova s kvalitními hotelovými službami.

 Franšízová smlouva byla uzavřena na patnáct let

Licenční smlouva s Adagio SAS umožňuje skupině Orbis rozvíjet hotely pod značkami: Adagio, Adagio access a Adagio premium v osmi zemích východní Evropy: České republice, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku, Estonsku, Lotyšsku a Litvě. Franšízová smlouva byla uzavřena na patnáct let s možností prodloužení na pět let a Orbis s ní získává přístup ke všem službám, nástrojům i know how sítě Adagio SAS.

Apartmánové hotely Adagio®

Apartmánové hotely Adagio®, jsou výsledkem joint venture založené v roce 2007 dvěma společnostmi, které jsou lídry na trhu ve svých kategoriích – skupiny Pierce & Vacances Centre Parcs (jednička v Evropě za rekreační rezidence) a AccorHotels (vedoucí světová pozice v oblasti cestování a livestyle a také v digitálních inovacích). Apartmánové hotely jsou reakcí na očekávání dnešních cestujících – ať už se jedná o rodinné výlety, cestování s přáteli či obchodní cesty, Adagio nabízí pro všechny skupiny atraktivní řešení.

Adagio je nejlepší volbou pro všechny, kdo hledají pohodlí apartmánu s hotelovými službam

“Adagio je nejlepší volbou pro všechny, kdo hledají pohodlí apartmánu s hotelovými službami. Značka Adagio je dokonalým řešením pro střednědobé a dlouhodobé pobyty – nabízí soukromí, pohodlí a flexibilitu. To je také důvod, proč je Adagio tak úspěšné v Evropě a ve stále vyšším počtu zemí po celém světě. Nyní se, po delším čekání, představí Adagio také ve východní Evropě, včetně České republiky a otevře tak nové hranice naší rozvojové strategie.“ –uvedl Gilles Clavie, předseda správní rady a generální ředitel společnosti Orbis S.A.

Požadavky zákazníků se v posledních letech změnily

Mnoho hostů dnes požaduje větší flexibilitu, prostor a svobodu, aniž by se chtěli vzdávat hotelových služeb. Zároveň se také změnila pracovní místa, stále více se pracuje projektově a lidé potřebují zůstávat na zahraničních cestách déle, s větší flexibilitou. Apartmánový hotel Adagio jim umožňuje vybrat si, být nezávislý a zároveň mít pocit domova, zatímco jsou stále obklopeni hotelovými službami. Koncepce nabízí také odstupňované ceny, které udržují náklady na ubytování pod kontrolou.

Ubytování v apartmánech je trendem jako nikdy předtím

“Ubytování v apartmánech je trendem jako nikdy předtím. Užívají si ho nejen turisté, ale stále více přibývají také obchodní cestující po celé Evropě. Adagio v sobě spojuje prvky útulného bydlení spolu s luxusními hotelovými službami, aktuálně na sto adresách v jedenácti zemích světa. Východní Evropa je vítaným doplněním sítě, mnoho našich současných firemních klientů má povinnosti v hlavních městech východní Evropy. Jsme potěšeni, že naše značka bude růst spolu s nejsilnější sítí hotelů – Orbis.“ – řekl Karim Malak, náměstek generálního ředitele apartmánových hotelů Adagio. V ceně apartmánů je zahrnuta celá řada služeb, jako je recepce otevřená 24 hodin denně (k přivítání hostů, k poskytnutí informací, atd.), wifi připojení ve veřejných prostorách a všech apartmánech, denní úklid, obchodní koutek, fitness, v některých hotelech také bazén. Volitelné jsou pak snídaně formou bufetu, prádelna a čistírna, soukromé parkoviště a další.

 

Text i foto: Agentura Privilege PR

 

Redakce Gastro&Hotel