Ambiente je jedním z nejdůležitějších veletržních počinů roku. Je to nejen zážitek pro všechny, kdo hledají pěkné designové zboží, ale i přehled nejnovějších trendů a žádaná kontraktační platforma. Veletrh pokrývá tři základní segmenty – Dining, Living a Giving. Ve dnech 8. až 12. února 2019 se do Frankfurtu nad Mohanem opět sjedou zástupci spotřebního průmyslu z celého světa a před jejich očima se budoucnost stane současností.

Skvěle prezentované světy trendů, komentované prohlídky s průvodcem a digitální brožura poskytnou obchodníkům a ostatním zájemcům z řad odborné veřejnosti komplexní pohled na trendy, jež budou dominovat nadcházející sezoně.

Veletrh Ambiente každoročně představuje celou řadu produktů spotřebního průmyslu v segmentech kuchyňských potřeb, stolování, domácích potřeb a potřeb pro volný čas, dárků, interiérového designu a nábytku. Novinky zde představí na 4500 vystavovatelů z celého světa. Partnerskou zemí je pro tento rok Indie v čele s návrhářem Ayushem Kasliwalem a designérem Sandeepem Sangaruem.

Otevření haly 12 dalo možnost změny koncepce Ambiente 2019. Sekce Living and Giving bude k vidění v hale 8 společně s interiérovým designem, nábytkem, interiérovým řešením, osvětlením, doplňky pro domácnosti, designovanými kousky, šperky a designovou bižuterií. Interiors & Decoration nabídne interiérová řešení, nábytek, osvětlení, bytový textil a doplňky pro domácnost jako obrazy a rámy, bytové vůně, svíčky, dekorace či floristické zboží. Segment Urban Gifts představí trendy a designérské dárky, dekorativní doplňky a kancelářské zboží, tašky, módní doplňky a šperky. Návštěvníci budou mít příležitost nakoupit dárky, suvenýry či tašky a módní doplňky v sekci Gift Ideas.

Všechny tyto sekce budou podpořeny trendy, které definovalo designérské studio bora.herke.palmisano. Budoucí trendy analyzovalo na základě celosvětového vývoje v designu, umění a architektuře, módě a životním stylu – Tasteful Residence, Quiet Surroundings a Joy-Filled Ambience.

Veletrh Ambiente nefunguje pouze jako přehlídka trendů pro nadcházející sezonu, ale hlavně i jako kontraktační platforma pro sektor hotelnictví a služeb pro veřejný sektor. Představí se zde bezkonkurenční množství zahraničních i domácích výrobců vybavení pro hotely a restaurační provozy. Veletrh se rovněž stává kontraktační platformou pro výrobce specializující se na sektor hotelnictví a gastro.

Všichni výrobci, kteří dodávají zboží jako příbory či porcelán pro velká zařízení, jako jsou hotely, restaurace či cateringové společnosti, musí věnovat velkou pozornost svému podnikání. Dnes se věnuje velká pozornost dobré kvalitě při velkém množství objemu výroby. Důležitost se klade na celém mezinárodním trhu.

„Nejnovější trendy v potravinách a nádobí mají stále větší dopad na segment HoReCa,“ říká Thomas Kastl, ředitel Ambiente Dining. „Stále více dodavatelů to bere v úvahu, a proto poskytují moderní produkty, které hotel, restauraci nebo kavárnu odlišují od ostatních. Cílem je, aby se návštěva pro vás stala zvláštním zážitkem.“

Ambiente proto zůstává nejdůležitějším veletrhem pro segment HoReCa, Zde se setkávají v tváří tvář dodavatelé se zákazníky a získávají zde tu nejlepší inspiraci pro své podnikání a aktuální informace o nejnovějším vývoji.

Ambiente nabízí platformu pro online i offline seznámení se s firmami ještě před veletrhem. Už před veletrhem se návštěvníci mohou pomocí online služby dopředu seznámit s firmami ze segmentu HoReCa.

Tištěný průvodce pro sektor hotelnictví a služeb ve veřejném sektoru Hospitality Industry and Contract Business Guide, který bude k dispozici, provede návštěvníky po výstavních plochách a pomůže jim najít vhodné a relevantní vystavovatele.

Zajímavou přednášku povede na veletrhu profesor Charles Spence, gastrofyzik z Oxfordské univerzity. Přednáška bude zaměřena na interakci lidských smyslů po dobu jídla a pití. Profesor bude například vysvětlovat, jak může barva talíře ovlivnit naše vnímání potravin.

I v roce 2019 se na veletrhu Ambiente bude udělovat prestižní cena German Design Award, která se tradičně předává první den konání veletrhu. Za inovativní kuchyňský výrobek pak bude udělena cena Kitchen Innovation Award. Chybět nebude ani anticena Plagiarius udělovaná plagiátorům. V sekci výjimečnosti nebude ani tento ročník chybět cena ze segmentu stolování Tableware

International Awards of Excellence a cena Dineus.

Pro více informací o veletrhu navštivte oficiální webové stránky www.ambiente.messefrankfurt.com.

Pokud chcete objevit inspirativní nápady, trendy, styly a osobnosti, navštivte Ambiente blog.

Vstupenky zakoupíte online zde. Jako odkaz použijte toto.

Redakce Gastro&Hotel