Již po sedmé přinášíme do Zlína ojedinělou Mezinárodní konferenci marketingu v turismu AdCamp 2016, která se zaměřuje především na destinační marketing, place branding a marketing služeb v turismu. Zlínské kongresové centrum se tak 14. a 15. dubna 2016 promění na hluboce inspirativní místo plné tematického know-how a praktických case studies, propojených tématem „LOVE FOR BRAND“ aneb Když se z vaší značky stává srdeční záležitost.
Z úst předních zahraničních i českých osobností turismu se, kromě odpovědi na základní otázku „Co udělat, aby si zákazník Vaši destinaci zamiloval?“, dozvíte, jaké kroky vedou k tvorbě úspěšných „love brandů“. Společně pak odhalíme, kdo a co stojí za oblibou turisticky nejúspěšnějších míst a měst. Poradíme, jak se stát reálnou destinací snů a za pomoci case studies zkušených matadorů z řad provozovatelů služeb nahlédneme pod pokličku silného nástroje zvaného kvalita služeb.
Celým programem této dvoudenní marketingové události provede účastníky oceňovaný televizní moderátor České televize Daniel Stach a pozvání přijal i speciální host, známý šéfkuchař Zdeněk Pohlreich.
Kromě prvního dne plného tematických přednášek AdCamp opět přináší možnost celý druhý den pracovat na interaktivních workshopech pod vedením zkušených lektorů z tuzemska i zahraničí. Již tradičně bude součástí i studentská sekce, tedy soutěž pro studenty vysokých škol se specializací na turismus, multimediální komunikace či regionální rozvoj.
Vydejte se s námi na cestu kolem světa značek a služeb v turismu a poznávejte tajemství úspěchu pod vedením těch nejlepších průvodců.