V termínu 16. a 17. dubna 2014 se v Kongresovém centru ve Zlíně uskuteční již 5. ročník Mezinárodní konference marketingu a propagace v turismu – AdCamp 2014 na téma „Destinace v centru pozornosti“.

Už od svých počátků se AdCamp snaží porušovat tradiční konferenční formát a zaběhlá schémata. Letos by mělo setkání ve Zlíně zase o kus pokročit, návštěvníci se tak mohou těšit na poutavou show. Termín „kreativita“ se bude skloňovat ve všech pádech a pozvaní lektoři přinesou neotřelé pohledy na zdánlivé oborové banality. Prostor bude věnován nejen destinacím, nýbrž také provozovatelů služeb v turismu, neboť právě oni jsou základem fungujících turistických produktů.

Na koho tedy se můžete těšit? Svěží inspiraci s sebou přiveze marketingový guru z USA, Daniel Levine, který odhalí potenciál nových trendů v turismu a ukáže, jak proměnit nápady v konkurenční výhodu. Mezinárodně uznávaná expertka na strategické plánování kultury, Lia Ghilardi, se podělí o své dlouholeté zkušenosti a vysvětlí, jak pochopit jedinečnou DNA místa. Zcela nový úhel pohledu na destinace prostřednictvím fotoaparátu představí Markéta Navrátilová, profesionální sportovní fotografka, jejíž případová studie se zaměřením na „Tour de France“ bude doplněna výstavou autentických fotografií. Oblíbený britský spisovatel Simon Mawer se ve své přednášce zamyslí nad vzájemným vlivem knih a míst. Inspirací mu byla jeho kniha „Skleněný pokoj“, v níž popisuje osud Vily Tugendhat. Kreativní smršť pak zažijete na workshopu Jana Rybáře, novináře a ředitele agentury Amaze.cz, a Petra Vlasáka, prezidenta klubu reklamních textařů a kreativního ředitele komunikační agentury Comtech. Neměli byste si nechat ujít ani vystoupení Davida Vávry, známého českého architekta, jenž uvádí dokumentární cyklus Šumná města na ČT 1. Kompletní přehled lektorů naleznete na www.adcamp.cz.

Přednášky lektorů budou prokládány užitečnými případovými studiemi. Návštěvníci tak uvidí hitparádu TOP produktů z tuzemska i zahraničí. Ve znamení praxe bude tradičně především druhý konferenční den, kde dostanou prostor workshopy. Přihlásit se můžete například na Levinův seminář Tourism Trend Marketing Strategies nebo workshop zaměřený na kreativní prezentaci, kde Vás naučíme, jak do světa nešeptat, ale křičet. Pro letošní ročník organizátoři připravují několik inovací, které workshopy ještě zkvalitní, a dokonce umožní jejich účastníkům se na ně předem připravit.

Jedinečný zážitek z konference dozajista umocní i atraktivní doprovodný program, jenž pro Vás organizátoři připravují. Autogramiáda Simona Mawera či degustace výborného moravského vína s ochutnávkou tradičních paštik ze zámecké kuchyně Vinařství Chateau Lednice….to je jen malá část z celého menu konference AdCamp 2014.

Přijeďte opět načerpat inspiraci a energii do další práce na konferenci AdCamp do Zlína. Podrobnosti a aktuality sledujte na stránkách konference www.adcamp.cz.

Redakce Gastro&Hotel