reklama

AAA průzkum ukazuje zájem o růst kulinárního cestování

autor: | Čvc 23, 2017 | Nezařazené | 0 komentářů

Popularita cestování za gastronomií byla potvrzená prostřednictvím nedávného AAA průzkumu turistů, který zjistil, že téměř 22 milionů Američanů má v plánu v nejbližším roce podniknout „kulinárně zaměřenou dovolenou“.

Kulináři se nevzdávají své vášně ani na dovolené

Tři čtvrtiny respondentů uvedly, že jídlo je důležitou součástí jejich turistické zkušenosti. Čtyři z pěti účastníků průzkumu uvedli, že se během svých cest zúčastnili kulinářských aktivit, ať šlo o návštěvu vinařství nebo návštěvu kurzu vaření. Zájem o tento typ cestování mají také turisté z generace Y  ̶  88 procent to jednoznačně v průzkumu vyjádřilo. Podle AAA sdělila 43 procenta cestovních agentur, že se zvyšuje zájem o plánování kulinárně zaměřených dovolených, nejvíc do Itálie, Francie a Španělska. Výzkumná agentura AAA uvedla, že není lepší způsob, jak se poučit o konkrétní destinaci a její kultuře, než vyzkoušet tamní jedinečné pokrmy a stravovací zvyklosti. Při plánování dovolené zaměřené na kulinární zážitky je vhodné hledat rady důvěryhodných cestovních agentur, které dokážou připravit cestu na míru individuální představě turistů.