Liftago

Česká přepravní platforma Liftago vyvinula systém pro objednávání taxi speciálně pro recepce hotelů a začala spolupracovat s největší rakouskou hotelovou sítí Vienna House.


Již v minulém roce rozšířilo Liftago na základě poptávky hotelů svou působnost z osobní, firemní a zásilkové přepravy i do segmentu HORECA. Po úspěšné pilotní spolupráci dnes převáží hosty Vienna House v Praze a Plzni. Celkově Liftago přepravuje hosty více než 60 hotelů po celé České republice.

Řešení pro hotely spočívá v možnosti objednání profesionálních licencovaných taxikářů skrze webovou aplikaci. „Recepční tak pro objednání nemusí používat mobilní telefon, ale mají k dispozici speciální webové rozhraní, ve kterém mohou všechny své objednávky také spravovat,” popisuje produkt Vladimír Svetlák obchodní ředitel Liftaga. Jeho využitím tak odpadá klasický taxi dispečink, hotelům naopak zůstává možnost výběru i následného online hodnocení řidičů, historie jízd a vždy transparentní ceny. Po pilotním projektu teď jeho služeb využívá v plném módu i síť hotelů Vienna House.

„Díky pilotní spolupráci s Vienna House jsme mohli produkt pro hotely dále zdokonalovat a i díky ní je dnes služba na současné úrovni. Projevují o ni zájem i nároční zákazníci, kteří oceňují zejména její rychlost nasazení, jednoduchost a funkčnost,” říká Vladimír Svetlák, obchodní ředitel z Liftaga s tím, že vývoj produktu pokračuje i nadále a bude postupně reflektovat i další specifické potřeby hotelů.

„Na začátku jsme s hotely spolupracovali na principu stejného řešení jako pro všechny ostatní firmy. Nyní už máme specifický produkt pro hotelové recepce a nabízíme plně profesionální služby licencovaných taxi včetně byznys třídy. V Praze přistavíme vozidlo v průměru okolo pěti minut, a zajistíme dostupnost přepravy i v náročných dnech, například během konferencí. Liftago disponuje největší sítí licencovaných řidičů v České republice a kromě vysokého standardu spolehlivosti a dostupnosti nabízí i pokrytí ve více městech,” popisuje výhody spolupráce Ondřej Krátký, spoluzakladatel a ředitel Liftaga.

„Spolupráce s Liftagem se nám osvědčila a nyní jej přednostně používáme jako přepravní službu pro naše hosty. Na prvním místě je pro nás samozřejmě perfektní servis směrem k našim hostům, který je díky Liftagu vždy zajištěn. Objednávání přes jeho systém je naprosto přizpůsobené hotelovým potřebám. Cena je transparentní už při objednání, není problém ani s několikanásobnou objednávkou, rezervací na přesný čas, nebo kurýrní přepravou,“ říká Miroslav Picek, provozní manažer Vienna House.