Společnost Up Česká republika spouští v březnu estravenku – moderní čipovou kartu určenou k úhradě stravování a nákupu potravin. Ta přináší výrazné zjednodušení užívání a zpřehlednění administrace stravenek pro zaměstnavatele, zaměstnance i restauratéry.

Stravenky Up jdou do ostrého provozu

Stravenky jsou dle průzkumu společnosti Up Česká republika (dříve Le Chèque Déjeuner) dlouhodobě nejoblíbenějším firemním benefitem pro 93 procent českých zaměstnanců. Nejčastěji ve formě papírových poukázek, ty jsou však v současné době postupně nahrazovány administrativně nenáročným, ekologickým a bezpečným řešením – čipovými kartami.

Estravenka od společnosti Up Česká republika se na tuzemském trhu objevila ve zkušebním provozu od konce roku 2017, od března pak již oficiálně pro všechny zákazníky. „Jedná se o výrazné zjednodušení celého administrativního procesu zajištění stravenek. S estravenkou lze platit bezkontaktně i na terminálech v restauracích a dalších zařízeních, ve vývoji je také mobilní platforma s možností autorizace platby prostřednictvím smartphonu uživatele nebo propojení s docházkovým a bezpečnostním systémem klienta,“ objasňuje generální ředitel společnosti Up Česká republika Jiří Kráčmar. „Zaměstnavatel jednorázově objedná karty s platností tři roky, a odpadne mu tak starost s tříděním, skladováním a vydáváním poukázek, které byl nucen provádět každý měsíc,“ dodává. Další nespornou výhodou estravenky pro zaměstnance je přehled o zůstatku na kartě i transakcích prostřednictvím on-line uživatelského účtu. Oproti klasickým stravenkám uživatel také nemusí řešit výši hodnoty jednotlivých poukázek.

Významné zjednodušení představuje estravenka také pro restaurace a další partnery. Není nutné stravenky sbírat, počítat a zasílat k proplacení, ke dni uzavření elektronického výpisu systém automaticky vyplatí peníze a doručí fakturu.  Významnou výhodou oproti jiným vydavatelům jsou nulové transakční poplatky v případě platby estravenkou Up.

7 000 smluvních partnerů

Estravenku od firmy Up přijímají například v řetězcích Tesco, Albert a COOP, držitelům je k dispozici přibližně 7 000 smluvních provozoven a další přibývají i na základě potřeb jednotlivých klientů.

Společnost Up je na českém trhu od roku 1995, do roku 2015 byla známa jako Le Chèque Déjeuner. Působí v 18 zemích celého světa, služby ve formě nefinančních benefitů poskytuje pro více než 300 000 firem.

Text i foto: Adison

Redakce Gastro&Hotel