Celkem 44 % kanceláří jsou typu open space. S tím, jak stále více lidí sdílí stejný prostor, pozorujeme vzrůstající nároky na hygienu. A 42 % z nich přiznává, že někdy šli do práce nemocní. Proto není divu, více než 66 % zaměstnanců v open space kancelářích prohlašuje, že se zajímají o stav hygieny na pracovišti. „Jakmile přijde podzim, je to jako ruská ruleta. Jen čekám, který první kolega přijde s kašlem a jestli to od něj chytnu,“ svěřila se čtyřiatřicetiletá Marcela, která v open space pracuje už pátým rokem.

Namoc a výkon upadá

Kromě toho má častá nemocnosti na pracovišti i podstatný dopad na výkonnost pracovníků a znamená i finanční ztrátu pro celou firmu. Stále více to chápou i zaměstnavatelé a správci budov. Zlepšení hygieny rukou plní trojí účel: poskytne pracovníkům komfortní způsob, jak předcházet onemocněním, slouží návštěvníkům a v neposlední řadě znamená i úsporu nákladu spojených s nemocností.

Přenesme hygienu do centra pozornosti

Proto se značka Tork rozhodla vytvořit takové zařízení, které péči o hygienu rukou přinese přímo do centra dění. „Z našich výzkumů stále vyplývá, že i v hygieně je důležitá uživatelská přívětivost. Lidé používají to, co mají po ruce. Proto jsme vytvořili hygienický stojan, který přináší hygienu k lidem. Na každý  stojan lze umístit dva zásobníky, například na antibakteriální gel a ubrousky, nebo pěnové mýdlo a ubrousky,“ vysvětlila produkt marketing manažerka značky Tork ve společnosti Essity, Kateřina Gordon. Důležitý je podle ní i design a celkový vzhled výrobku. „První reakce na náš hygienický stojan? Lidé se u nich přirozeně zastavují, protože upoutají pozornost na první pohled, a ihned je použijí.“

Hygienický stojan Tork se hodí k řadám Image a Elevation, jeho stabilní konstrukce umožňuje i instalaci manuálních zásobníků kromě senzorových. Vhodný je do kanceláří, restaurací, prostory recepcí, tělocvičny, letiště a další veřejné prostory.

Tork je globální značkou společnosti Essity a je přítomna ve více než 80 zemích, vyrábí produkty a poskytuje služby pro profesionální hygienu B2B zákazníkům.

 

Další informace najdete na stránkách www.tork.cz.

Redakce Gastro&Hotel