Sídlo AHR, Praha 1 | 07. 09. 2017 , 9:00 - 16:00

Seminář je zaměřen na všechny činnosti probíhající na recepci od A do Z a obecně související s recepcí

Vše začíná a končí na recepci. Recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení

Kromě běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku správné komunikace recepčních s hostem, celkovou péči o hosta, proaktivní nabídku služeb ( upselling), důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu. Dále obsahuje návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat. Dojmové faktory od příjezdu hosta až po rozloučení, přihlášení a odhlášení, vyřizování požadavků hostů během pobytu, motivace hosta k opakovaným návštěvám. Vše samozřejmě včetně konkrétních názorných příkladů ze života. Seminář je určen pro pracovníky recepcí, vedoucí recepcí, vedoucí ubytovacích úseků, příp. i pracovníky rezervačních oddělení, obchodních oddělení aj.

Redakce Gastro&Hotel